ajar Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 det finns fler en dom som visas på kartan <_< själv har jag typ hittat 30 :P pallar inte stänga allihopa Jo, jag har upptäckt det nu. Fast jag håller på med Main Quest nu och har nyss hittat den daedriska artifakten, så jag fortsätter nog tills jag gjort hela Mainquest line. Man kan väl spela vidare även om man klarat huvuduppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 japp det finns ju hur mkt mer att göra som helst!! ladda ner patcherna dom är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag har funderat på det, ja. Fast det blir antagligen inte än på ett tag, möjligtvis till jul när jag har pengar. Tills dess tänker jag spela originalet och försöka klara och upptäcka så mycket som möjligt. Håller på med Main Quest för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 det tar faktiskt nästan ett år att spela igenom hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Haha.. roligt att ni spelar Oblivion! Sj bytte jag in mitt och 2 andra spel i Eb games. Mot en halo 3.. Men har endå faktist inget emot Oblivion. Bra grafik o.s.v.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 det tar faktiskt nästan ett år att spela igenom hela spelet. Spelar ingen roll, då kan man ju hålla sig att köpa andra spel. Dessutom är det hur kul som helst att hålla på med ett spel som håller länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 det tar faktiskt nästan ett år att spela igenom hela spelet. Spelar ingen roll, då kan man ju hålla sig att köpa andra spel. Dessutom är det hur kul som helst att hålla på med ett spel som håller länge. jag vet asså det var inte dåligt menat- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Har nyss fått en ny magi under Mysticism kategorin, den heter "Dispel", men jag vet inte vad den gör...någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 om nån har kastat en förtrollning på dej så kan du använda dispel för att ta bort effekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 OK, tackar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.