Euphoria Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Köp den här, Klicka här -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 (redigerat) den där 1.53 tror jag, kan kolla vad min är.. japp min är 1.52, vet ni hur jag vet de? min hette inte action replay ds max, min hette action replay ds och dessutom står det när man startat den ^_^ Redigerat 8 September 2007 av Tasaar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 8 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Smart, Tasaar. Det hjälpte mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Kanske här? Det står olika grejer där nere om man jämför med den på spelbutiken. Och det står inte att den heter Max. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Hade också tänkt att köpa en sån där action replay och den som apelsin tar fram verkar vara v.52. Har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Grabbar, alla AR är likadana, alla börjar från v1.0 man uppdaterar till v1.53 om man ska ha koder till v1.52 ska man göra det manuellt, det går men det är klurigt. Så tveka inte att köpa den från spelbutiken.se den är bäst. Antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 www.justfuckinggoogleit.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Nej det går inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 jag menar att ni ska goola det eller är det försvårt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Jag har googlat. Kommer ju knappt fram nåt. Men aja min kompis ska köpa AR den 25. Då får jag se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 ok finns dom på ebgame eller game? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 MAn kan bara köpa dom på nätet. Spelbutiken eller playtrack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg