WASD Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 det är är väl en codec wmp inte har, men prov att ladda ner wmp 11 det är den senaste funkar på xp också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) OMG sitter du fortfarande med windows media player 7 :bah: ett tips uppgradera det... sen för att få playlisten att upprepa sig så tryck på "Spela upp" i menyn sen "Upprepa" Redigerat 4 September 2007 av Reaper01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 OMG sitter du fortfarande med windows media player 7 :bah: ett tips uppgradera det... sen för att få playlisten att upprepa sig så tryck på "Spela upp" i menyn sen "Upprepa" kk tack. Men WMP kan fortfarande inte spela upp låtar som ligger i mappar. Och jag kan inte fixa WMP för Den här hämtningsbara filen är tillgänglig för kunder som kör äkta Microsoft Windows. Klicka på knappen Fortsätt om du vill påbörja Windows-valideringen. I enlighet med Microsofts sekretesspolicy kommer den information som samlas in inte att användas för att identifiera eller kontakta dig.och jag sitter vid en 30dagars trial efter som jag råkade ta proffesional skivan istället för home edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.