Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Fotball Manager 2007


diviNe

Rekommendera inlägg

Hejs!

 

Jag köpte FM 07 igår, och behöver lite hjälp! (förstår inte allt). Skulle bli väldigt glad om någon kunnig FM spelare kunde svara på dessa frågor:

 

1. När jag startar min karriär med favoritlaget Valencia, och kör dom första ''träningsmatcherna'' får jag oftast ett meddelande att någon spelare blivit skadad dagen efter matchen! Detta är extremt irriterande. Kan det vara något med träningen? förstår inte riktigt allt :/.

 

2. När man skriver på för Valencia så har man 9 000 000 (miljoner) kr.

Sedan när jag kollar vad mina scouts har scoutat för spelare och väljer att köpa en spelare, t.ex. ja skulle jag köpa Pablo från Atletico, och såg att scouten skrivit att ''du borde kunna köpa honom för mellan 117-150 miljoner. Så ja köpte honom för 117. Affären gick igenom och vi var överens, Men i det sista och avslutande meddelandet stog det att Affären har avslutats pga att ''Valencia har inte tillräckligt med pengar''.

 

3. Och den sista frågan är: Ska jag ha hand om lagets B lag och U18 lag också?? eller bara A laget?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejs!

 

Jag köpte FM 07 igår, och behöver lite hjälp! (förstår inte allt). Skulle bli väldigt glad om någon kunnig FM spelare kunde svara på dessa frågor:

 

1. När jag startar min karriär med favoritlaget Valencia, och kör dom första ''träningsmatcherna'' får jag oftast ett meddelande att någon spelare blivit skadad dagen efter matchen! Detta är extremt irriterande. Kan det vara något med träningen? förstår inte riktigt allt :/.

 

2. När man skriver på för Valencia så har man 9 000 000 (miljoner) kr.

Sedan när jag kollar vad mina scouts har scoutat för spelare och väljer att köpa en spelare, t.ex. ja skulle jag köpa Pablo från Atletico, och såg att scouten skrivit att ''du borde kunna köpa honom för mellan 117-150 miljoner. Så ja köpte honom för 117. Affären gick igenom och vi var överens, Men i det sista och avslutande meddelandet stog det att Affären har avslutats pga att ''Valencia har inte tillräckligt med pengar''.

 

3. Och den sista frågan är: Ska jag ha hand om lagets B lag och U18 lag också?? eller bara A laget?

 

 

1. Det kan ha med träningen att göra, men bara så du vet så får du även meddelande nära folk i ditt juniorlag och b-lag blir skadade. Men den vanliga träningen brukar inte spelare bli överdrivet skadade på, tkr jag iafa...

 

2.Du kan helt inte köpa spelare för mer pengar än du har, om du bara har 9milj så kan du bara köpa spelare för 9 milj och inte 117milj...

 

3.Du tar bara hand om A-laget. Dock så kan det vara bra att kolla igenom b-laget och juniorlaget efter några bra spelare som kanske kan vara med i a-laget..

 

 

 

Jag rekommenderar sidan http://www.fmsweden.se , där kan du lära dig massa med bra saker ;)

Redigerat av MightyMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...