Hoppa till innehåll

Tänk Så Många Spel Som Inte Skulle Finnas


Rekommendera inlägg

det är ju bara mac som är byggd för att designa saker, eftersom dom inte lyckas sälja så många spel till mac så måste dom satsa hårt på något som är eftertraktat, men nu så äger ju Microsoft Mac, eller stora delar av Mac, då dom behöver inte kämpa lika stort längre mot dom, det största hotet är just nu Linux! stabilt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

microsoft äger inte alls apple, de måste vara ett falskt rykte. Jag tror inte linux är inte tillräckligt stort för att vara för att vara ett särskilt stort hot. Och anledningen att mac används för att göra spel är för att FÖRETAGEN som utvecklar spel köper in mac. Microsoft gör ju inte alla pc-spel tillexempel, sådär 5 stycken kanske

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Mac sämsta datorerna dem har inte plats för CS när man laddar ner den blir datan så trög så att den har lite minne i gärnan det tar mycket plats :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mac sämsta datorerna dem har inte plats för CS när man laddar ner den blir datan så trög så att den har lite minne i gärnan det tar mycket plats :rolleyes:

Macintosh G5 är världens snabbaste person dator..akta dej BadrocK så du inte åker på en miss till..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni tänkt på så många spel och filmer som kasnke inte skule finnas om mac aldrig kommit med alla bra program o allt. Alla specialeffekter görs på mac, dom flesta spelen designas i mac. Någon som inte tror mig?

ja tänk. jag tycker det är synd att ingen tänker på macintosherna längre :( för nu tänker typ alla bara på bajsiga windows :angry: jag håller med skywalker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är ju bara mac som är byggd för att designa saker, eftersom dom inte lyckas sälja så många spel till mac så måste dom satsa hårt på något som är eftertraktat, men nu så äger ju Microsoft Mac, eller stora delar av Mac, då dom behöver inte kämpa lika stort längre mot dom, det största hotet är just nu Linux! stabilt

Microsoft äger inte apple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast jag måste nämna en grej som kan få folk att misförstå. Vd:n för Apple, Steve Job, är med i Guinnes Rekord bok 2001 för att tjäna minst pengar som vd. Han tjänar ungefär en dollar om året. Men detta är inte för att Apple är fatigt eller det går dåligt. Istället får han en massa aktier som är värda väldigt mycket plus att han har fått ett privat jetplan och lite andra grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...