sbgmaffia Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 asså jag fattar inte hur möter man mesprit jag har mött honom i den där grottan då blev det ingen fight för då flyr han men hur möter man han annars? snälla tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Öhhmm Måste du ta upp detta när det finns en tråd om det? Man möter den i gräset/vattnet Nästan som Entie på Guld och silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 (redigerat) Gör som jag flyg till eterena city och gå vänster och sen så byter du mellan route och stad tills den kommer till dig Redigerat 5 September 2007 av JackGBG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Du får ju pokeradarna på din Poketech av Rowan när du mött han . du kommer se han flygga runt lite hursomhelst på kartan. Har du fortfarande problem så kan ja ju alltid trada min om du vill haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg