Rullz0r Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Titta på mig. jag är jättebra. för jag har spelat in ett avsnitt med simpsons!..För det kan jag, och inte ni!! haha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 jag tyckte att den va jätte bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 jag tyckte att den va jätte bra :)Bra sagt snorlax13 bra sagt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 btw, hur filmade du in avsnittet? Min farfar har ett program på datorn där man kan se på teve på datorn och spela in samtidigt. Min brorsa älskar simpsons och jag tog mig friheten att spela in två avnsitt. Programmet kan du nog köpa på Teknik Magasinet för ca 300 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Namn på programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Minns inte riktigt, men var ågot min farfar fick för ca 200 kr typ på nån datorbutik. Han är familjens datanisse. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.