ajar Skrivet 5 September 2007 Rapport Skrivet 5 September 2007 Tjena! Har använt Turn Undead på zombies, men den funkar bara ibland. Jag träffar de men ingenting händer, bara ett gult litet sken. Vad är problemet, samt vilka andra varelser kan man använda Turn Undead på? Citera
Fruktnystan Skrivet 5 September 2007 Rapport Skrivet 5 September 2007 Om det inte fungerar är fienderna nog för hög level för din spell. Citera
ajar Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Skrivet 6 September 2007 Ok, tack! Men hur klarar man "Path of Dawn" egentligen? Tar-Meena har sagt att jag måste håla utkik i de första paragraferna i varje bok men hur gör man? Citera
Fruktnystan Skrivet 6 September 2007 Rapport Skrivet 6 September 2007 De stora bokstäverna i början av varje stycke i böckerna bildar det meddelande du behöver för att klara questet. Just det finns det många andra gamla trådar om i detta forum. Citera
Snake Skrivet 6 September 2007 Rapport Skrivet 6 September 2007 Vänta bara och snacka med henne igen om du inte har nån lust att hitta det dolda meddelandet i böckerna. Citera
igglypuff Skrivet 6 September 2007 Rapport Skrivet 6 September 2007 Annars står det typ: green emperors way imperial city at noon ;) Asså, du ska vara i palatsdestriktet klockan 12 vilken dag som helst och kolla på en stor rund grav som lyser rött ;) Citera
ajar Skrivet 7 September 2007 Författare Rapport Skrivet 7 September 2007 Hmm, lyckades aldrig förstå mig på de där jäkla paragraferna, men jag har hur som helst talat med Tar-Meena och gjort Dagon's Shrine questet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.