Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Hej! Jag vet att maplestory inte passade in här men visste inte vart ja skulle göra en tråd. Men... Ja startar Maplestory och väntar, sen skriver ja mitt användarnamn och lösen,trycker på Log In,men sedan står det att ja måste signa up på Mapleeurope.com , men det har ja gjort. vad är felet? Om ni behöver mer info så fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 tydligare tack :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Eftersom dem andra bara whinar över tråden istället så får jag väll svara.. OBS! Detta är bara något av en gissning. Jag tror att du måste verifiera ditt account, antingen det eller så har det varit inaktivt för länge och tagits bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Ehh forumet maple story kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 dom har blockat alla i europa från att göra nya account, men det finns dock en tutorial on GMZ forum. /// har en 37 spearman och en 35 cleric Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 tydligare tack :angry: Och du är arg för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg