Varför får man ingen belöning för saker man anmäler och blir låsta :( :( :huh: :huh:
Belöning För Anmälningar?
Därför att då skulle det komma ett överflöd av anmälningar som anmälaren egentligen bara "hoppas" på ska bli låst...
Men ååh. Om jag anmäler ditt inlägg, så låses tråden, och då ska jag få belöning för det? Så tycker inte jag i alla fall.
det verkar vara en bra idé tycker jag. Iaf så man får mindre varningar.
↗ till inläggettyp såhär lr?det verkar vara en bra idé tycker jag. Iaf så man får mindre varningar.
10 anmälningar/trådar låsta = 1 varning mindre?
låter ganska smart tycker jag:P
NEJ LOL vad egoistiska ni är. Urusel ide. Men, Jag tycker man inte borde få fm för anmälningar eller så.. Jag anmäler ändå.
Man får ju en belöning redan, man blir ju varm i hjärtat när man anmält något som blir låst, då har man varit duktig :D
Nej belöning för att vara en jäkla skvallerbytta tycker jag inte behövs...
Belöningen är att du kan diskutera på ett forum bättre eftersom moderatorerna tar hand om anmälningarna.
Varför ska man behöva få en belöning nu då!
Jag anmäler få att få bort dessa dem från fuska och när de blir avstängda, det är min belöning!
Nej, nej och åter nej. Det är ju bara så dumt. Jag tro inte ens att man vill ha en belöning efter att man anmält ett inlägg.
För att underlätta arbetet för moderatorerna är det ju en ypperlig funktion. Sen om folk ser en som en "skvallerbytta" skiter jag fullständigt i. Skapar man dumma trådar / skriver dumma inlägg så får man ta det.
Allvarligt, anmälknappen finns i vårat forum för allas trevnad!
Den finns för att rensa bort spam och göra forumet bättre, finns ingen mening med belöningar för att folk anmäler.
Jag tycker att den ide suger, om man fick belöning för det så skulle alla spam anmäla ju.
Men oftast om man anmäler så ser moderatorn inte nått fel i inlägget så.
↗ till inläggetPrecis... Just därför kommer inga så kallades belöningar att införas.Allvarligt, anmälknappen finns i vårat forum för allas trevnad!
Den finns för att rensa bort spam och göra forumet bättre, finns ingen mening med belöningar för att folk anmäler.
Gestapo någon?
↗ till inläggetAtt skvallra är inget posetivt så varför ska man belönas för det.
Så att anmäla en idiotisk och dum tråd är negativt och inte positivt?
↗ till inläggetJovisst, lol.Gestapo någon?
Förövrigt, Anmäla-knappen finns för våran trivnad, som Executor nämnde, det skulle bara vara en dum idé att belöna anmälaren.
↗ till inlägget↗ till inläggetJovisst, lol.Gestapo någon?
Förövrigt, Anmäla-knappen finns för våran trivnad, som Executor nämnde, det skulle bara vara en dum idé att belöna anmälaren.
Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^
↗ till inläggetVar aktiv! Posta nyheter, fusk, recensioner och skriv inlägg! Tjäna fm och köp ett varningskort, eller vänta ett par månader på Unika Länken(rekommenderas utav mig, =D).Det är rätt, men det måste ju finnas ngt sätt att få bort sina varningar ^^