Nimtro Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 När jag spelar The Sims 2 Jorden Runt och när jag bokar semester och checkar in på ett hotell så kan ju andra checka in. Men då undrar jag, när någon checkar in så försvinner alla möbler i det rummet och varför gör det, det. Är det någon inställning man måste göra eller ska möblerna bara försvinna så när någon annan checkar in. ? Skulle vara tacksam för ett svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 tror det är bara för du inte ska gå in i rummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 ok, synd att möblerna bara försvinner. Skulle vara roligare om det var kvar och att man skulle se vad dom andra gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkangel41 Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 jag tror att det blir så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Det är så helt enkelt.. samma sak i studentiv tror inte det går att ta bort... men prova..karbse funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg