Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har problemet att jag inte får plats med mina plasminds och det står att man kan köpa den i... vad det nu heter men där kan jag bara hitt flera plasminds och inte köpa uttryme och när jag ändå e i farten undra jag vem som gjorde så att man behövde ha plats för plasminds, de ska ju endå vara i kroppen (skaffar man typ en extra arm för att få plats med nått eller?).

Skrivet

Vet inte, men man kan ju gå till genbanken för att injecera (stavning) andra plasmids, så antar att kroppen bara kan hantera ett visst antal för att inte bli helt förstörd som splicers är.

Skrivet

jag har problemet att jag inte får plats med mina plasminds och det står att man kan köpa den i... vad det nu heter men där kan jag bara hitt flera plasminds och inte köpa uttryme och när jag ändå e i farten undra jag vem som gjorde så att man behövde ha plats för plasminds, de ska ju endå vara i kroppen (skaffar man typ en extra arm för att få plats med nått eller?).

Du kanske inte har kommit till någon Gatherer's Garden där man kan köpa

sådana än. Den i Neptune's Bounty är den första som har sådana till salu.

Skrivet

BIOSHOCK SUGER *********

Vilket underbart givande inlägg, kan du inte utveckla det där lite och förklara varför Bioshock suger så mycket, annars kommer jag anta att du är för rädd för att spela det och därför aldrig vågat testa.

Skrivet

Gillar inte sånna här spel direkt. Är faktiskt rätt lättsrämt när det e mörkt. Laddade ner demot förut men stängde av för att jag blev rädd... :blush: Annar verkar det vara ett spel som har bra grafik handling m.m. Men inte ett spel osm passar mig.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...