Hoppa till innehåll

Zelda~

Rullis

Rekommendera inlägg

Tack. Har klarat mig rätt långt nu.

Men har fastnat igen..

Har hämtat 14/16 tears och nu är det 3 st shadow creatures som jag ska döda men dem dör inte

när jag använder "B"- Attacken (Det blir en ring runt mig).

Hur dödar man dem? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack. Har klarat mig rätt långt nu.

Men har fastnat igen..

Har hämtat 14/16 tears och nu är det 3 st shadow creatures som jag ska döda men dem dör inte

när jag använder "B"- Attacken (Det blir en ring runt mig).

Hur dödar man dem? :S

Har du verkligen använt "B"-attacken?

Har du använt "B"-attacken rätt?

Så här ska du använda "B"-attacken:

När du har alla shadow creatures nära dig håller du inne "B". Gör så att alla shadow creatures har fått den där "oranga elen" runt sig, samtidigt som du ser till så att ingen av shadows creaturesen kan slå dig. Viktigt! Släpp inte "B" knappen! När du hållit nere "B" ungefär 10 sekunder kommer vargen attackera alla samtidigt automatiskt. Därför är det viktigt att alla fienderna har "orange el" på sig, för att om en av dem inte har det, återupplivar han de andra som du dödat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja igen! ;]

Är fast nu igen.. Har följt efter en "scent" och hört att dem pratade om nån Zora pojke eller nåt.

Var ska man gå efter det?

ty

Du ska ner till lakebed nu vilket du gör genom att...

1. Gå ut på den östra sidan av Castle Town och följ kartan som jag ritat upp här:

http://img511.imageshack.us/img511/2853/zeldamapcz5.jpg

2. När du gjort det bör du komma ner till lakebed och om jag inte har helt fel för mig är det dags att leta tårar då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...