Rullis Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Tjo. Som rubriken lyder. Har provat o dasha dem där grejjera i hörnet 100 gånger och jag har grävt 100 gånger på det andra i hörnet.. Hur ska man göra? :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 ok du är fast i fängelsetset som var eller? du ska använda ditt"sätte sinne"(sense)tror jag det heter. det ska glitra i jorden vid det trasiga gallret och där ska du gräva! hopppas du fattar syns kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Tack. Har klarat mig rätt långt nu. Men har fastnat igen.. Har hämtat 14/16 tears och nu är det 3 st shadow creatures som jag ska döda men dem dör inte när jag använder "B"- Attacken (Det blir en ring runt mig). Hur dödar man dem? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Tack. Har klarat mig rätt långt nu. Men har fastnat igen.. Har hämtat 14/16 tears och nu är det 3 st shadow creatures som jag ska döda men dem dör inte när jag använder "B"- Attacken (Det blir en ring runt mig). Hur dödar man dem? :S Har du verkligen använt "B"-attacken? Har du använt "B"-attacken rätt? Så här ska du använda "B"-attacken: När du har alla shadow creatures nära dig håller du inne "B". Gör så att alla shadow creatures har fått den där "oranga elen" runt sig, samtidigt som du ser till så att ingen av shadows creaturesen kan slå dig. Viktigt! Släpp inte "B" knappen! När du hållit nere "B" ungefär 10 sekunder kommer vargen attackera alla samtidigt automatiskt. Därför är det viktigt att alla fienderna har "orange el" på sig, för att om en av dem inte har det, återupplivar han de andra som du dödat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 LUGNT. Det var en shadow creature som var bakom en sån här twilght vägg eller något så man var tvungen o gå runt.. -.- Är i gorgon mines nu. Klarar mig prima =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Tja igen! ;] Är fast nu igen.. Har följt efter en "scent" och hört att dem pratade om nån Zora pojke eller nåt. Var ska man gå efter det? ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Tja igen! ;] Är fast nu igen.. Har följt efter en "scent" och hört att dem pratade om nån Zora pojke eller nåt. Var ska man gå efter det? ty Du ska ner till lakebed nu vilket du gör genom att... 1. Gå ut på den östra sidan av Castle Town och följ kartan som jag ritat upp här: http://img511.imageshack.us/img511/2853/zeldamapcz5.jpg 2. När du gjort det bör du komma ner till lakebed och om jag inte har helt fel för mig är det dags att leta tårar då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Tack! :D Om man ska ut på östra sidan av staden, vilken kom man in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Tack! :D Om man ska ut på östra sidan av staden, vilken kom man in på? Du kom antagligen in på östra sidan då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.