Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vilket är bäst av pokemon ruby och sapphir för jag vet ej vilket man ska köpa och kan ni ge mig tips om bra spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vilket är bäst av pokemon ruby och sapphir för jag vet ej vilket man ska köpa och kan ni ge mig tips om bra spel??? RubyPokemon:Groudon Fiende:Magma Team Vild Pokemon:Latios Shappire Pokemon:Kyorge Fiende:Aqua Team Vild Pokemon:Latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Hmm ok det betyder????????? Att ruby är bäst eller för det verkar vara roligast <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 pokemon sapphire är det bästa tycker jag för du kan man fånga latias B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag tycker ruby. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ruby e bra att man kan fånga Latios vlid för han e bättre än Latias.Men Sapphire e bättre för att Kyogre e Bättre än Groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag tycker Ruby är bättre för Groudon är en eld pokémon och det är min favorit sort :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 bara en upplysning är groudon en ground pokemon med eldiga drag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Men Kyogre är starkare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jaaa, han är en ground pokémon men han e mycket snyggare än Kyogre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg