Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag är i Mars Light House första gången.Men ajg fattar noll.Jag kom till nåt som sa show the star sen nt mer.Och jag ahr hittat några såna här som man snurrar på.typ som när man ska sätta på vattnet.VAD SKA JAG GÖRA!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag är i Mars Light House första gången.Men ajg fattar noll.Jag kom till nåt som sa show the star sen nt mer.Och jag ahr hittat några såna här som man snurrar på.typ som när man ska sätta på vattnet.VAD SKA JAG GÖRA!?!? ska man till mars ligthhouse efter magma rock ?för jag är i mars ligthhouse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Men hur gör man?! Redigerat 6 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vad är det för spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Golden Sun The Lost Age!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 menar vad gör man i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Men seglar med i båt i världen och ska möta bosar o sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 är det som final fantasy eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jaa,ungefär som det ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vet itte men jonas har säkert klarat doom dragon nu me level 42 ele nåt sånt på felix och dem=) han sade iallafall att han var på det sista huvudet va de där tre huvudena=) och han var fortfarande på första settet=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok vet nu hur spelet går till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Zorremech jag ska inte till Doom Dragon nu.Jag ska bara hitta Teleport.Men om man iten ska ditt nu isåfall var?! Asså Efter Magam Rock?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg