Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men då har jag ju inget att slåss me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men du kan ju köpa lite billiga svärd å grejor å lägga ner dom då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Nej,det kan man iten draghon.jag försökte dwet en det funkade inte.NMen ska man till Mars Light House efter Magma Rock? Om man ska det.vad ska man då göra ibörjan när man kommer in? Redigerat 7 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 min kompis har alla sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Du har sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Nej,jag vet det.jag försökte dwet en det funkade inte.NMen ska man till Mars Light House efter Magma Rock? Om man ska det.vad ska man då göra ibörjan när man kommer in? det undrar jag också ;) Ska man till Mars Ligthhouse eller ska man till nått annat ställe ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 orkar inte svara på det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det verkar som man ska till Mars LightHouse.Men vad ska man göra ibörjan då? Jag hittar bara massa is grejer och nårga grejer som man ska kunna snurra på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det verkar som man ska till Mars LightHouse.Men vad ska man göra ibörjan då? Jag hittar bara massa is grejer och nårga grejer som man ska kunna snurra på. Om inte jag får svar så tror jag nog att jag samlar djinn så länge :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har jätte många djin.7 har 7 djinn var 1 har 6 djinn var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 mina är så här: 7 st har 7 djinn 1 st har 8 djinn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Du har mer än mig.oj..nu vet jag var en finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg