Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ja härma inte inläggen va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag menar att inte härma inläggen/guiden eller fusk så att man kan skriva lite och få poäng är bara spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag menar att inte härma inläggen/guiden eller fusk så att man kan skriva lite och få poäng är bara spamm ja men hur mycket han än skriver i ett innlägg så får han bara 3 poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag vet men han kanske vuill bli små kändis om man skriver många inlägg så blir man det jag är ju über fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jag vet men han kanske vuill bli små kändis om man skriver många inlägg så blir man det jag är ju über fuskare :blink: jag fattar ingenting vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 vaddå scream! jag har skrivit det några gånger bara! och man får som b sa bara tre p styck endå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ja just zorro har rätt.Men nu över till ämnet du silver star har du klarat stället ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Har nån nått bra tips på hur jag ska besegra doom dragon. Jag har kommit så att han har ett huvud kvar men då dör jag hela tiden. Hur mycket liv har han föresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) ja just zorro har rätt.Men nu över till ämnet du silver star har du klarat stället ?Nej,det har jag inte.har du?Som-Johan:Han har ungefär 7500 hp. Redigerat 18 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 (redigerat) Hur mycket liv har han föresten?han har typ 5000-6000 liv på vartenda huvud, det står i min kompis tidning iallafall, (nintendo) vet itte om det stämmer... Redigerat 18 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 gå till havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 gå till havet va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg