scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ska kanske köpa spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 du ska först fixa en kanon till din båt! förstör en vägg i loho med magma ball och erhåll kanonen av byborna. segla nu vidare norrut längs floden, via den snöiga staden Prox, till Mars lighthouse. så stod det på ett papper som jonas har kopierat från en tidning som han premunerar på (club nintendo) och som han sedan gett till mig=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 min kompis kan ett fusk så att man klarar spelet direkt om man gör fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 åhh vad kul att klara spelet me en gång!!! tänk lite... man vill väl klara det! själv asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ja men om man är sämst då vill man kanske få bra saker och bli bra genom det och sen börja om spelet och klara det genom att veta saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 teleport finns i mars lighthouse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag har klarat spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Men jag har sprängt ner väggen av is och det.Men ska man till Mars Light House efter Prox eller ska man till nåt annat ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 man ska till mars lighthouse om du klarat magma rock och hämtat kanonen och kommit till mars ligthhouse=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 JAg är ju i Mars Light House.Men jag gör lite andra saker före,för man kanske behöver nån ny psyenergy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 du behöver ingen mer psynergy! har du blaze och magma ball som du fick i magma rock? de är dem sista som du behöver! ok jag glömde du får teleport i mars lighthouse=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag vet att man får teleport i Mars Light House.Men ska man iten till Venus och Mercuy Light House? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg