Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 nej jag fattar du har itte kört golden sun 1 eller hur? där så har isaac och hans gäng redan tänt på dem där två första lighthouse! du ska till mars och besegra doom dragon där! =) men kan du hjälpa mig nu: jag tog me mig en massa skitvapen (åtta stycken) för säkerhets skull! men när jag skulle lägga ner dem i kistorna så fanns dem itte i bagen! plz help! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag fattar itne.du ska bara lägg aner dem i kistorna och komma före han upp.sen möter du dem och så ska du besegra dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) ja men jag tog me mig en massa skitvapen åtta stycken! jag tänkte lägga ner dem i kistorna! man ska väl itte lägga ner dem bästa eller??? men dem fanns itte i bagen när jag skulle lägga ner dem där skitsakerna! måste man komma före honom upp?? Redigerat 6 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ta det sämsta du har då! PS:Andvänd många djinn när du möter honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag kan ju itte lägga ner dem sämsta jag hade me mig! dem finns ju itte i bagen säger jag ju!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Lägg ner t ex svärd,sköldar.jag försökte köpa dåliga grejer men det funkade iten.LÄGG NER BARA VAPEN OCH SKÖLDAR!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 men så fort som jag kommer in i den där grottan så har jag förlorat allt som jag itte har equipat!!! ska man equipa dem sakerna man ska lägga ner först ele??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Nej,Du ska klicka på use Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 men det går itte!!! jag kan bara lägga ner dem sakerna som e värdefulla! resten e borta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men det går itte!!! jag kan bara lägga ner dem sakerna som e värdefulla! resten e borta! ja det är för att du inte ska fuska så klart så du kan bara lägga ner saker som du håller i. Ps. får man fortsätta att spela efter att man har klarat doom of the dragon ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) ok men då måste jag ju lägga ner dem där bästa sakerna! eller ska jag hålla i dem sämsta?? asså ska jag hålla i dem sämsta och lägga ner dem sämsta? får jag dem bästa tibaxs till fajten då? och du kan spela efter doom dragon min kompis har sagt det och han har varvat det=) Redigerat 7 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ok men då måste jag ju lägga ner dem där bästa sakerna! eller ska jag hålla i dem sämsta?? asså ska jag hålla i dem sämsta och lägga ner dem sämsta? får jag dem bästa tibaxs till fajten då? och du kan spela efter doom dragon min kompis har sagt det och han har varvat det=) min kompis har varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg