Hoppa till innehåll

Mars Light House!

Rekommendera inlägg

nej jag fattar du har itte kört golden sun 1 eller hur? där så har isaac och hans gäng redan tänt på dem där två första lighthouse! du ska till mars och besegra doom dragon där! =) men kan du hjälpa mig nu: jag tog me mig en massa skitvapen (åtta stycken) för säkerhets skull! men när jag skulle lägga ner dem i kistorna så fanns dem itte i bagen! plz help!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja men jag tog me mig en massa skitvapen åtta stycken! jag tänkte lägga ner dem i kistorna! man ska väl itte lägga ner dem bästa eller??? men dem fanns itte i bagen när jag skulle lägga ner dem där skitsakerna! måste man komma före honom upp??

Redigerat av zorromech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men då måste jag ju lägga ner dem där bästa sakerna! eller ska jag hålla i dem sämsta?? asså ska jag hålla i dem sämsta och lägga ner dem sämsta? får jag dem bästa tibaxs till fajten då? och du kan spela efter doom dragon min kompis har sagt det och han har varvat det=)

Redigerat av zorromech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men då måste jag ju lägga ner dem där bästa sakerna! eller ska jag hålla i dem sämsta?? asså ska jag hålla i dem sämsta och lägga ner dem sämsta? får jag dem bästa tibaxs till fajten då? och du kan spela efter doom dragon min kompis har sagt det och han har varvat det=)

min kompis har varvat spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...