mannen Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Kan nånj lära mej hur manj hackaarrr, jag är ny, och jag vill hacka lite gurka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Menar du hacka gurka, med kniv och gaffel. rawr rawr. Eller basic hacking? www.google.com om du vill lära dig basic. ang gurka Du går in i köket, leta i lådorna och försök hitta en kniv. Nu kollra du i kylskåpet efter en gurka, om du inte har en kan man gå till ICA och köpa. Man går dit, och sen så har dom sånna här c00la dörrar som öppnar sig av sig själv. Sen så tar du kniven och hackar gurkan. Detta gäller samma som basic hacking. Du tar din kniv och går hem till någon och hackar sönder dens dator. Tack och hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Annars kan du använd köttkniv och slå vilt runt dig. Ha på dig skyddskläder, då det finns en chans att du träffar dig själv med kniven. Sen kan du också sätta gurkan i frysen i ca. 50 minuter, och sen slå på den lätt, så bör den gå i bitar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Kan nånj lära mej hur manj hackaarrr, jag är ny, och jag vill hacka lite gurka. Ta kniven, ta fram gurkan. Rulla bort plasten som du rullar på en kondom. Hacka sönder h*lvetet ;D Tips! se till så du inte hackar i fingert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Eller så kan du bara skita i och hacka gurkan och sätta in den på en j*vla gurka reparation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 seriöst det där med hacka gurka var det roligaste jag hört på jävligt länge, punkmantic ^^, btw jag anmäler de här inlägget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Hah ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg