mario Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 jag ska äntligen registrera mig på Youtube, och där nere står det: Sign me up for the "Broadcast Yourself" email. Vad är det? Jag har frågat massa men det är bara en pers som iaf kunne gissa vad det var, men det är inte tillräkligt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Det är väl där du registerar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 det står där nere där man registrerar sig, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 JA, det är om man ska få meddelade ibland från youtube :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 k, vadå för meddelanden? och jag håppas värkligen att man kan upphäva den registreringen. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Man får antingen några meddelade om populära nyheter och videos och sådant :_) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.