Hoppa till innehåll

Köpa Xbox!


Gäst zego

Rekommendera inlägg

Gäst zego

Tycker ni att jag ska köpa xbox om jag har ps2 silver!För jag har funderat länge på det,för xbox har så stor hårddisk! ;)

Redigerat av seguro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker ni att jag ska köpa xbox om jag har ps2 silver!För jag har funderat länge på det,för xbox har så stor hårddisk! ;)

Om du vill ha en hårddisk inbyggd så ska du nog köpa Xbox, men inte Xbox 2. Det sägs att det kommer behövea minneskort... :(

 

Också står det ju att det finns 50 000 blocks på xboxet men det är inte sant, det finns mycket mer! Enligt mina undersökningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst zego
(Secred @ 06/03-2004 14:58:50)

Tycker ni att jag ska köpa xbox om jag har ps2 silver!För jag har funderat länge på det,för xbox har så stor hårddisk! ;)

Om du vill ha en hårddisk inbyggd så ska du nog köpa Xbox, men inte Xbox 2. Det sägs att det kommer behövea minneskort... :(

 

Också står det ju att det finns 50 000 blocks på xboxet men det är inte sant, det finns mycket mer! Enligt mina undersökningar.

okej jag fundera på att köpa störe hårddisk när jag köper den fast jag vet inte jag är inte så säker!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(seguro @ 06/03-2004 15:02:23)
(Secred @ 06/03-2004 14:58:50)

Tycker ni att jag ska köpa xbox om jag har ps2 silver!För jag har funderat länge på det,för xbox har så stor hårddisk! ;)

Om du vill ha en hårddisk inbyggd så ska du nog köpa Xbox, men inte Xbox 2. Det sägs att det kommer behövea minneskort... :(

 

Också står det ju att det finns 50 000 blocks på xboxet men det är inte sant, det finns mycket mer! Enligt mina undersökningar.

okej jag fundera på att köpa störe hårddisk när jag köper den fast jag vet inte jag är inte så säker!

Man behöver knappast större hårddisk än det redan finns. Mitt Xbox Music Mixer tog upp ca 14 000 blocks av de "50 000" möjliga. Och de står fortfarande 50 000 av 50 000 blocks.

 

Få se här nu... Vad hade jag kommit fram till... Var det 80 000 eller 800 000 blocks? ;) Måste dubbelkolla det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...