Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

okej...du får säga till om det funkar...om du fortfarande inte når de 2 översta mynten så kan du väl skriva här så jag kan leta upp en guide eller nåt

Skrivet

okej...du får säga till om det funkar...om du fortfarande inte når de 2 översta mynten så kan du väl skriva här så jag kan leta upp en guide eller nåt

Vad är det du tvivlar på? Att kontrollera vattennivån genom att hoppa genom tavlan i olika höjd funkar definitivt. Jag ljuger inte! :( Det där med längdhopp för att komma åt de röda mynten är jag 99% säker på. Jag minns att jag försökte med wallkicks i hundra år utan resultat och om jag minns rätt var det med längdhopp jag slutligen löste problemet.
Skrivet

jo. jag tror att det funkar...men det är bara det att jag inte är sääker på att man kommer allra högst upp med det tipset?

Skrivet

jo. jag tror att det funkar...men det är bara det att jag inte är sääker på att man kommer allra högst upp med det tipset?

Man kommer allra högst upp på det sättet, jag har ju själv gjort det flera gånger! Det är faktiskt ända sättet, för med switcharna kommer man inte lika högt upp. Snälla, tro mig!
Skrivet

jag har ju annnars klarat det utan det sättet...

Det är faktiskt ända sättet, för med switcharna kommer man inte lika högt upp. Snälla, tro mig!
Skrivet

Har nu prövat att hoppa högt upp på tavlan, och det funkar jättebra! har äntligen snackat med bomben!! :D Tack för tipset!!! :D:D:D

Skrivet

Det är faktiskt ända sättet, för med switcharna kommer man inte lika högt upp. Snälla, tro mig!

Då måste du skjutit dig över gallret med kanonen i så fall, för med switcharna kommer inte vattennivån så högt upp. Och mitt sätt funkar fortfarande. Om du inte tror mig, kolla inläget ovanför, så får du se att Cider gjort på det sättet och klarat det.
Skrivet

Jo jag kom till staden.. men asså hur kommer jag över till dem där andra takena?? jag har prövat och hoppat från bron och plattformen högst upp men det går inte bra, och med längdhopp träffar jag bara taket hela tin..

Har nån nåt tips?

• Skapa ny...