Gäst Zakakiro Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hitman uppdragen e skit lätta å skit roliga ju xD, klarade nyss alla ^^ men jag använder cheats så jag får inte Achivements -.- :angry: man får coola special vapen av dom me, jag har "Platinium rocket launcher, Gold GHDC. 55, Platinium shotgun (den bästa av dom kommer ej ihåg va den heter) och platinium K-pist(eller hur de stavas) har nyss klarat alla gäng missions, nu måste jag sno nån buss på ett mission.. men de hängde sej så ja fick stänga av consolen.. e jag på nästan sista main uppdraget? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hitman uppdragen e skit lätta å skit roliga ju xD, klarade nyss alla ^^ men jag använder cheats så jag får inte Achivements -.- :angry: man får coola special vapen av dom me, jag har "Platinium rocket launcher, Gold GHDC. 55, Platinium shotgun (den bästa av dom kommer ej ihåg va den heter) och platinium K-pist(eller hur de stavas) har nyss klarat alla gäng missions, nu måste jag sno nån buss på ett mission.. men de hängde sej så ja fick stänga av consolen.. e jag på nästan sista main uppdraget? <_< Det är ett uppdrag till efter det. Hitman är inte så svåra. Grejen är att man inte ska lägga ner sej för mycket. Om du ska åka runt och leta lite i staden se till att ha rätt vapen och ha offret på huden så tillslut får man syn på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Är det försent att köpa Saint's Row? Den kom ju ut 1,5 är sen :P Det är väll aldrig för sent att köpa något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Vadå ett till uppdrag?? när jag går till ställerna för att typ lämna dom elr nåt så finns bara listan på de personer som jag dödat -.- btw, har nyss klarat spelet ^^ har inte varit me om nåt konstigare slut än i Scarface xD (filmen) hör man ett plask när den exploderar?? hoppas att han klarar sej =) filmen på youtube som du tipsade om va bra , jag tror att han han hoppa av exakt i tid :P han é ju inte precis en nybörjare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 min saints row skiva fungerar inte så bra bara mp fungerar tll 100% hitman updragen är kul bara at när man kör på en låda som flyger och dödar sista personen man letar efter så blir man lite besviken :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jag såg den youtube grejen, hehe rätt ball, dem har ju rätt i vad de tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 spoilar för säkerthetsskull Själv tror jag att ditt gäng fick nyss på att alderman hughes skulle försöka sätta stopp fär 3rd street saints om han blev vald och därför skulle dm, ta död på han och så var du på båten bara vid fel tidpunkt. OCh hur gänget hade fått reda på hans planer så lyssna lite nogrannarepå radion så får ni höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brejker Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Godag ! Jag blev grymt sugen på att veta hur dom fick reda på hans planer. Eftersom att jag vägrade att acceptera slutet med båten :o Dock har min syster occuperat 360:t och spelar Oblivion.. Efter en episk animefight alá Dragonball så var jag tvungen ge upp , hon vägrar att ge sig . Så snälla oddy kan du avslöja vad dom sa på radion? Tack på förhand <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Godag ! Jag blev grymt sugen på att veta hur dom fick reda på hans planer. Eftersom att jag vägrade att acceptera slutet med båten :o Dock har min syster occuperat 360:t och spelar Oblivion.. Efter en episk animefight alá Dragonball så var jag tvungen ge upp , hon vägrar att ge sig . Så snälla oddy kan du avslöja vad dom sa på radion? Tack på förhand <3 Liksom hana ALderman Hughes är ju med i valet för att bli borgmästare. OCh han lovar att ta itu med kriminaliteten och gängen i stilwater. Det är typ såna saker han säger i radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hur mycket kostar saints row? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Hur mycket kostar saints row? ca 300 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.