garkan Skrivet 11 September 2007 Rapport Skrivet 11 September 2007 Hej! Claneon har länge sponsrat ut ventrilo-rum till folk från irc , men nu ska jag sprida ordet via detta forum! Detta är inte direktreklam eller nått annat , det är endast en erbjudning för dom som letar efter ventrilo-rum . Men som alla andra finns det krav . Här nere kommer dom : Krav 2 st måste idla i irc så länge ventrilorummet är öppen , bnc går också bra . Inga extra "rum" i själva rummet ! Du får INTE banna folk som du inte vet vem är det . Erbjudanden 5 månaders av ventrilo-rum! Helt gratis! Admin-password. VIP Erbjudande Krav 5 st måste idla i IRC Du får INTE banna folk som du inte vet vem är det . Du måste länka till oss i din hemsida! Erbjudanden Ett ventrilo-rum förevigt ! Hur många extra "rum" i rummet som hälst! Admin-password. Helt gratis! Kontakta mig vid förslag , eller skriv in Namn : Password : Admin-password : Citera
Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Skrivet 12 September 2007 Eller så gör man en egen lätt och enkelt. G00gl3 Citera
garkan Skrivet 12 September 2007 Författare Rapport Skrivet 12 September 2007 Har du nått emot mig? Asså jag erbjuder en grej , då behöver du inte ta upp om hur man gör? Detta är för dom som inte orkar! Så sluta förstöra tråden . Om det kommer mer tråkiga inlägg är jag tvunget att ta bort själva posten <_< Citera
Gäst Punkmantic Skrivet 12 September 2007 Rapport Skrivet 12 September 2007 Nej, jag har inte något emot dig. Men man kan få en mycket bättre genom att bara trycka upp ett program. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.