Gäst XPLOSIV Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 (redigerat) WOW FUNKAR UTAN SPELTID JUST NU PROVA SJÄLV... :rolleyes: :rolleyes: Edit: funkar inte längre Redigerat 12 September 2007 av XPLOSIV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 XPLOSIV: Posted Today, 16:06:42 hmm, sedan ser man This post has been edited by XPLOSIV: Today, 17:28:56 ... d(o.O')b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 (redigerat) haha järnspikars va mobbad :D "Hej, jag gör onödiga trådar för skoj skull" <_< edit: orka svära xD Redigerat 12 September 2007 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 WOW FUNKAR UTAN SPELTID JUST NU PROVA SJÄLV... :rolleyes: :rolleyes: Edit: funkar inte längre kan det vara för att man kan fortsätta spela efter sin tid tar slut, men inte efter man loggat ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 ja så gjorde jag fick typ 5timmar mer tid än vad jag egentligen hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 jo kanske, men f.. va jobbigt för mig, sa typ: brb dads gonna fix something with the computer, så logga jag i Un'goro crater, sen när han va klar och for på älgjakt så försöker jag logga in... f... va panik xD men jag klarade mig och nu är dom hemma igen, dels för brorsan ringde efter dom för jag fick nervöst sammanbrott (..not) så köper imorgon (14 sep) men iaf, att göra en tråd om de och stora bokstäver på varenda ord som om de vore panik eller nå är nog lite överdrivet för... 10min-5tim mer spel, och man kan ju inte lämna på över natten för den loggas ju ut auto efter en stund.. så kanske 10min-10tim mer spel om man nöter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 när blir det auto? det finns en addon som typ hoppar var 3dje minut för att man inte ska bli afk så den kanske skulle funka annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Man brukar få lit extratid beroende på om servern man spelar på blivit nertagen eller restartats olämpligt. Låser iaf. §1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Man brukar få lit extratid beroende på om servern man spelar på blivit nertagen eller restartats olämpligt. Låser iaf. §1.11. :meddum: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 (redigerat) jaha jag visste inte att man fick extra tid om servern har vart nere, men det måste ha vart nått annat för XPLOSIV eftersom det tydligen stod att han inte hade nån speltid ^^ Redigerat 15 September 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg