Nimtro Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 (redigerat) Jag behöver en partner till Shield Of Arrav som inte har klarat denna så att vi kan klara uppdraget tillsammans. Har försökt hitta någon förut men jag hittade ingen så nu frågar jag här istället. Jag är medlem i Pheonix Gang så jag behöver någon som är medlem på Black Arm Gang och jag har halva biten av skölden. Om du inte har gjort den och vill klara den med mig så är jag vid värld 117 och heter Nimtro. EDIT: Är det ingen som vill klara den med mig ? jag hittade en förut men han säger kanske hela tiden så jag har tröttnat på han så är det någon som är medlem i black arm gang och som inte har klarat shield of arrav ännu ? Redigerat 15 September 2007 av luzzai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Jag är med i black arm och kan gärna hjälpa dig PS:Har inte gjort klart questen än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 jag kan är online varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Glömde säga att han ville göra den med mig till slut, men han var lite envis först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg