Lynott Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 bara för att försäkra er om att det min gubbe... den som köper gubben får även mitt fula hus som är fritt fram att piffa upp så att du kan bo där :P Ok lol, säljer alla mina gubbar för den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 bara för att försäkra er om att det min gubbe... den som köper gubben får även mitt fula hus som är fritt fram att piffa upp så att du kan bo där :P Ok lol, säljer alla mina gubbar för den ;) är dina gubbar bra elr :P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 bara för att försäkra er om att det min gubbe... den som köper gubben får även mitt fula hus som är fritt fram att piffa upp så att du kan bo där :P Ok lol, säljer alla mina gubbar för den ;) är dina gubbar bra elr :P? ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 13 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 högre bud tack! bjud tills plånkan är tom o lite mer därtill :) :) ni kan även ge mej ett pm om ert bud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 (redigerat) Ger denna....... lv 81 + en 42 ranger Redigerat 13 September 2007 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Ger denna....... lv 81 + en 42 ranger jag har en gubbe som är exakt lika dan fast bättre stats :P ranger behöver jag inte eftersom jag koncentrerar mej på en prayer beast :P bjud mer! högsta budet är ju för fanken typ 400k förlåt jag menar 600k hur som helst.. BJUD :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 600k men snällas min 81:a är till salu för 500k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 600k men snällas min 81:a är till salu för 500kDin gubbe är ingen pk pure inte särskilt bra stats inte member ens...har du nånsin försökt pka med den? Det är ju lagom kul o ha en gubbe som inte är bra på pk elr skills... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 LOL jag äger dig på Pking upochner! DSen gubben ägde innan min kompis tog från 45 defenc till 60! Har dödat ca 400 full rune med den DAAAAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 LOL jag äger dig på Pking upochner! DSen gubben ägde innan min kompis tog från 45 defenc till 60! Har dödat ca 400 full rune med den DAAAAAAAAAA tråkigt för dej... har iaf sett statsen den är inte bra... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 75 str inte bra? PSSS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 75 str inte bra? PSSSdet var inte så jag mena jag menar du har skyhög combat lvl inge vidare pk stats lite halvdan prayer massor defenseoch ganska dåligt i alla skills utom combat skills ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg