cmb Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Snälla hjälp mig hur kommer jag till margie island och vad gör man där? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 man hittar något konstigt leichi berry :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 man hittar något konstigt leichi berry :D :D Inget mer? Kan man inte möta nån legendarisk pokemon där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Man kan möta wobbafet!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Du menar väll Wyanut(wabufetts bäbis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 men hur kommer jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 men hur kommer jag dit? du ska vinna på nått lotteri dit ID är ditt nr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Det gäller att ha en sk mirage island friendly (MIF) pokemon och ta den till en gubbe i ett hus i pacifidlog. Om han säger typ "Oh! I can see mirage island today" så ska du surfa åt höger från pacifidlog så kommer du dit. Men det är en mycket lite chans att en pokemon är en MIF-pokemon. Fast man kan ändå bara möta wynaut och wobbufet där. och så finns det ett Liechi Berry där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 hur vet man om den är en MIF pokemon? och hur får man en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 hur vet man om den är en MIF pokemon? och hur får man en? det vill jag ochså gärna veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 :huh: jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Man vet inte vilken pokemon som är MIF. Det kan vara vilken pokemon som helst. Ta alla dina pokemon till gubben i huset och om han säger att han ser ön så är nån av dom du har med dig en MIF-pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg