Gäst Mega93 Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 jag har en diamondback magma (eller salamander red som det står på den skitsnygga kartongen) Jo, det är ju den skitsnygga kartongen vi använder och inte musen -_- Själv kör jag med en HP trådlös lasermus - Funkar skitbra. Fattar inte hur jag ens kunde spela med en sladddriven mus förut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 ja, men så lär den ha ca 600DPI också, visst, du kanske itne märker nåt eftersom du inte har haft nåt annat, men jag skulle bli jävligt less (sitter med en sån nu, usch)'noppe den har 800dpi och riktigt skön skit bra för 140 spänn!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 jag kör på en HP trådlös lasermus^^ skall dock bytas ut snarast.... orkar inte me massa "byt ut batteriet i din trådlösa mus" medelanden när jag spelar :/ .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 ja, men så lär den ha ca 600DPI också, visst, du kanske itne märker nåt eftersom du inte har haft nåt annat, men jag skulle bli jävligt less (sitter med en sån nu, usch)'noppe den har 800dpi och riktigt skön skit bra för 140 spänn!!! 800DPI är hälften av det jag kräver som minimum.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 jag kör på en HP trådlös lasermus^^ skall dock bytas ut snarast.... orkar inte me massa "byt ut batteriet i din trådlösa mus" medelanden när jag spelar :/ .... Förstår vad du menar :P Vi köpte 4 laddningsbara batterier till den då de tar slut typ hela tiden ;) Men nu funkar det bra, när de två första är slut så sätter vi dem på laddning och lägger i de andra - Sen byter vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 jag kör på en HP trådlös lasermus^^ skall dock bytas ut snarast.... orkar inte me massa "byt ut batteriet i din trådlösa mus" medelanden när jag spelar :/ .... Förstår vad du menar :P Vi köpte 4 laddningsbara batterier till den då de tar slut typ hela tiden ;) Men nu funkar det bra, när de två första är slut så sätter vi dem på laddning och lägger i de andra - Sen byter vi. A så gör jag me.... men när jag startar CS så tar batteriet slut på nolltid:/ ..... de gansa irriterande, men annars funkar det ju väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Skaffa razor diamondback bästa musen 2004 och den är billig ligger på 200 på teknikmagasinet :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.