Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det finns ingen unge på S/R för dom har inga kön men dom kommer ha en unge på FR/LG asså... jag har läst det på http://www.neoseeker.com där finns även lite fusk... men vet någon om e-reader med e-cards ska komma till sverige (i affärerna)..?? då kan man få EON ticket... den tar en till en hemlig ö och där kan du fånga latios på sapphire och latias på ruby så man har både latias och latios! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 kan man para dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 kan man para dom? Det var någon som sa att om man parade dem så blev det en Mew eller Mewtwo! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 har lite info till alla... latias latios går ente att para det har vi redan sagt hallå! och latias och latios har INTE en unge på LG/FR... har det själv och har kollat alla fusk... finns INTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag har latias och det står att det är en hona :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har Latios! Just nu är han på level 67. B) och han är kille man kan bara fånga han på ruby och man kan bara fånga Latias på Safir.Lämnar man de på dagis så kommer det att komma ett ägg. Det blir antingen en Latios eller en Latias level 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 hmm... har du gjort de?? låter faktist troligt..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg