Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Jag ser ingen idé att sätta in Ratings :Pokej.Då är det som du säger.Ta bort FR och sätt dit Rep :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Skit i ratings, ta bort fuskarank och sätt dit rep. För det första skulle folk bli mycket mer hjälpsammare och det skulle komma fler guider och liknande. För det andra så skulle spammet minska stort. Men vi behöver ju någon sorts rep power också så man måste skriva själv och inte bara kan ge hur mycket som helst rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Som på alla GFX forum? xD Iaf, skulle varit coolt med en belöning efter en mängd (?) reps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Jag tycker att man ska kunna ge ratings på inlägg.. Tillexempel, Hjälpsam/Tack/Håller med/Håller inte med/Andvändbart och sånt. Men inte "dum" det skulle bara missbrukas... Redigerat 16 September 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Njah, rata personer är ganska dumt, och rata inlägg har ju redan alla forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Njah, rata personer är ganska dumt, och rata inlägg har ju redan alla forum...Förutom detta. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Det är ju det jag menar! Det är så oorginellt med att rata inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Detta är ingen fjortissida. Avslås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Detta är ingen fjortissida. Avslås. Vad får dig att tycka mitt inlägg var " fjortis aktigt ". Vill du ha en bäng i huvudet eller? Om man nu skulle fått hjälpsam så skulle föralldel medlemmarna kontakta medlemmen om problem och dy, då moderatorna inte har tid, och på så sätt så blir sidan mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Detta får folk med svagt psykiskt sjölvförtroende att känna sig dåligt, ingen bra idé. Och för det and så är stjärnsystemet borttaget ungerfär av den anledningen. Tror knappast att admin skulle godkänna det ifall man se över den sista tiden. Nöj er med fuska som det är, det behöver inte vara ett supersnyggt och funktionellt megaforum. Det är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Detta är ingen fjortissida. Avslås. Jo, håller med ;). Ingen rep eller bedömningssystem. FuskaRank är bra och det har fungerat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Rep skulle varit fett! Så om man får typ över 50 rep så får man typ Hjälpsam, osv. skulle varit nice Detta är ingen fjortissida. Avslås. Vad får dig att tycka mitt inlägg var " fjortis aktigt ". Vill du ha en bäng i huvudet eller? Om man nu skulle fått hjälpsam så skulle föralldel medlemmarna kontakta medlemmen om problem och dy, då moderatorna inte har tid, och på så sätt så blir sidan mycket bättre. Läs först nogrannt, sedan får du gärna uttrycka dig. Jag skrev nämligen aldrig att varken du elelr dit inlägg var fjortis utan att Fuska inte är en fjortissida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.