pokecard Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jaha (sorry) ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 nej men en halv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sapphire Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 men om man ska fånga Rayquaza(förra frågan) vad hittar man master ball? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 du vet när du e i lillycove city och så surfar du åt höger och upp så du kommer till en grotta! där hittar man master ball och om du ente har tagit den då team magma/aqua var där kan du inte få den på nåt sätt..... chimecho på lv 90!! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sapphire Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 tack ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 spara master ball till latios och latias använd den inte till raquisa (eller hur det stavas)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 jag använde master ball på latias!! :lol: man ska lätt använda den på rayquaza!! fick kämpa läääänge för att få rayquaza... fick den på en ultra ball sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 :huh: rayquaza är usel jag hade kyogre på lv60 en ice beam sten död <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ice ääääger dragon type hallå!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 pokeball suger..man ska fånga den med ultraball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 nee,Vanlig Poké Boll 'r bättre. Jag fick honom med den efter typ 5 kast =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 nee,Vanlig Poké Boll 'r bättre. Jag fick honom med den efter typ 5 kast =) Va pokeboll?????? Går det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg