agiyr Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) Han menar att disskutionen inte är glömd :( Vissa glömmer saker efter ett tag men wendos vill reda ut saken innan. Jag är likadan.. Redigerat 25 Oktober 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Jag har arceus,shaymin,Darkrai,rayquasa och deoxys och alla i lv 100 och shiny ;| som jag vill byta mott nån bra. Problemet är att jag inte har nån wifi :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Då kan man ju inte byta med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Haha eller hur. Förresten så bryr jag mej inte om diskussionen innan, bryr mej inte om det är glömt eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Urspårat, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg