viko550 Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2007 (redigerat) Menar du att man går i en ruta som 'filmar' på gubben, så leta upp viewsfliken i det rummet du vill ha det i. Sen leker du lite med inställningarna, du fattar nog det mesta... ;)nej nej det har jag fixat det är så att när jag går upp så ser man vad som finns 5 meter framför honom men när jag går ner och till höger så blir det så att gubben kommer utanför room innan cameran börjar rulla Redigerat 18 Oktober 2007 av viko550 Citera
Chainsawkitten Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Skrivet 18 Oktober 2007 Så viewen följer inte med tillräckligt snabbt eller? Ändra isf Hsp och Vsp (Hspeed och Vspeed) för viewn i View tabben i Room Editorm. Citera
viko550 Skrivet 18 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2007 Så viewen följer inte med tillräckligt snabbt eller? Ändra isf Hsp och Vsp (Hspeed och Vspeed) för viewn i View tabben i Room Editorm.tyvm Citera
Katt Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Skrivet 18 Oktober 2007 Sätt båda till -1, då föjler viewen med jättesnabbt! ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.