Gäst Punkmantic Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Hohohoho. Nu är jag på ett sånt uppdrag på Just cause', när The rijox eller vad dom heter ber mig förstöra Montala's coke, eller nåt. Jag majjar sönder plantorna med min Agentcy bil med det funkar inte, hur ska jag förstöra den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Ursäkta att jag går Off Topic som jag brukar ha en tendens att göra. Vad kan man köpa Just Cause för idag och är spelet värt pengarna? Demot imponerade verkligen inte på mig kommer jag ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Köpte mitt på ehh.. onoff, 300 spänn tror jag :P Riktigt najz spel, men lite över drivet, MEN MEN FALLSKRÄMEN SLÅR ALLT OCH ALLO :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Mm det är väll det som ska vara det fräcka med spelet, men demot var horibelt i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Du ska använda på knarkfälten, ta bara nya från de fallna Montano medlemmarna när dina egna tar slut. Hade lite knepigt med det här också men sedan gick det vägen mer än väl. The Moose: Köp spelet nu, det är riktigt bra, en av mina personliga favoriter till 360 så här långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Du ska använda på knarkfälten, ta bara nya från de fallna Montano medlemmarna när dina egna tar slut. Hade lite knepigt med det här också men sedan gick det vägen mer än väl. The Moose: Köp spelet nu, det är riktigt bra, en av mina personliga favoriter till 360 så här långt. Lär ju vara hyfsat billigt, är inne på dead rising också. Får väll ladda ner Just Cause demot igen och se ifall jag ändrar min uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Dead Rising är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Dead Rising är bättre. anar det, kommer antagligen bli det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Mm det är väll det som ska vara det fräcka med spelet, men demot var horibelt i min mening. Demot suger, spelet äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Mm det är väll det som ska vara det fräcka med spelet, men demot var horibelt i min mening. Demot suger, spelet äger. Mmm jag har tänkt på det också, att det bara kan vara demot. Men är kontrollerna likadana som i demot överlag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.