Heaz Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Är det spelet bra? Skriv här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 spelet är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Vad gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Man går med yuna precis som FinalfantasyX men hon är inte en Summonare nu nu är hon en sphere Hunter och det finns rikku med och en ny flicka paine laget heter Gullwings. Jag tycker spelet är Sk*t bra Köp det ska jag bara säga. :ph34r: :) B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Man går med yuna precis som FinalfantasyX men hon är inte en Summonare nu nu är hon en sphere Hunter och det finns rikku med och en ny flicka paine laget heter Gullwings. Jag tycker spelet är Sk*t bra Köp det ska jag bara säga. :ph34r: :) B) :lol: Oki! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 det e bra men man får inte veta så mycket om Paine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag vet typ allt om henne!" vill ni veta något så skriv då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Kanske ska ocks köpa ett FF Spel men det kommer hela tiden bra spel som jag vill ha :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 köp ffx-2! p.s paine är aurons syrra om ni ville veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 är ni bra på FFX så adda mig o hjälp mig [email protected] :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 de värkar vara skit bra!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Final Fantasy's: Nackdelar: - Fånig musik på ganska många ställen i Spira - För lätt - För kort Fördelar: - Bra Battle System - Ganska bra story - Bra Dress Sphere System - Snygga tjejer Final Fantasy X-2 storyn: De började me att Yuna såg en sphere som liknade Tidus, hon blev medlem i Gullwings för att försöka hitta fler och kanske t.o.m hitta honom igen. Med henne har hon Rikku o Paine. Paine blev medlem i Gullwings strax före Yuna och ingen vet så riktigt mycket om henne. Deras ledare: Brother, är Al Bhed som tycker om Yuna o som började lära sig prata engelska så att han skulle kunna tala med Yuna mera. Under resan får man veta mera om Paine och man kommer att stöta på Le Blanc som oxå är Sphere Hunters och som försöker ta Spheres före Gullwings. Spelet är värt att köpa, kostar inte mera än 66€ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg