Gäst sellak Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Jag har gjort en avatar tävling . Har uppdaterat avataren men min gamla fula bild är kvar :huh: Så hur gör jag för jag har uppdaterat den 100000 gånger men inget absolute INGET händer Please hjälp mej admin eller nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Tryck Ctrl+F5. Om detta inte funkar så rensa cookies/temporära filer och kolla sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 funkade det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det kommer upp nya "min avatar ändras inte"-trådar minst varje vecka så jag tycker att det ska finnas en klistrad tråd om det! nån som håller med mig? har även sätt en medlem som har "tryck ctrl+f5 för att uppdatera din avatar" i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Det kommer upp nya "min avatar ändras inte"-trådar minst varje vecka så jag tycker att det ska finnas en klistrad tråd om det! nån som håller med mig? har även sätt en medlem som har "tryck ctrl+f5 för att uppdatera din avatar" i signaturen. Håller med dig. Jag hade en sån sign ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 om man inte trycker ctrl+f5 med man laddar upp en bild så blir texten och bilden lite större och suddigare..ialla fall för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Onix8: Hände för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.