Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Vad ska man lägga i kistorna????? plz help! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 man ska lägga vapen de säger dom ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) jo men vad händer me dem där vapnena? kan man inte använda dem i fajten sen ele?? jag tog me mig en massa skitvapen men dem försvann innan jag hann lägga ner dem i kistorna! Redigerat 6 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Man får tillbaka dem men efter du har kommit upp till toppen på berget ska du möta indianen.så lägg i dem västarna och vapnen som e sämst.När du harklarat honom får du till baka vapen och västar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 men jag tog me mig 8 skitvapen men dem fanns itte i min bag när jag skulle lägga i dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg