Lord_Sauron Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 (redigerat) Tjenare! tänkte köpa "Orange Box" (När det kommer till PS3 men frågar på PC etfersom att det finns där nu) Orange Box innehåller Portal,Team Fortress 2, Half-Life alla episoder... SÅ jag tänkte fråga...ska jag köpa det? asså är Half-Life 2 (ink episoderna) Roliga?,Läskiga,Spännande lr...(är 10år så skiter på mej om det är läskigt :lol: ) vill gärna ha svar :P Redigerat 20 September 2007 av Lord_Sauron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 20 September 2007 Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Min bror är också tio, kan säga att han sket på sig och bölade när han spelade half life 2. Som jag flabbade, sket nästan på mig av skratt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Haaha.... Såg nåra trailers...men det ändå som såg läskigt ut var "Bläckfisk Zombisarna" de som har bläckfisk huven...annars så tycker jag spelet verkar grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Haaha.... Såg nåra trailers...men det ändå som såg läskigt ut var "Bläckfisk Zombisarna" de som har bläckfisk huven...annars så tycker jag spelet verkar grymt Även jag tycker att det är läskigt när ravenholm kapitlet kommer. Men orange box kommer ut den 10 October.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Haaha.... Såg nåra trailers...men det ändå som såg läskigt ut var "Bläckfisk Zombisarna" de som har bläckfisk huven...annars så tycker jag spelet verkar grymt Vanliga zombisar annars. Du kommer möta mååååååååååååååååååååååååååånga sånna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Detta är den första 10åringen som stavar någorlunda bra! Grattis! Dock är det nog inget för 10åringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Detta är den första 10åringen som stavar någorlunda bra! Grattis! Dock är det nog inget för 10åringar. Detta är nog första gången en kille som heter Kevin haxxorer som spammar i Half-Life forumet. Grattis! Seriöööööst kevve, kom in på msn :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Haaha.... Såg nåra trailers...men det ändå som såg läskigt ut var "Bläckfisk Zombisarna" de som har bläckfisk huven...annars så tycker jag spelet verkar grymt Tips, spela det inte. Du kan få mardrömmar i den åldern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Haaha.... Såg nåra trailers...men det ändå som såg läskigt ut var "Bläckfisk Zombisarna" de som har bläckfisk huven...annars så tycker jag spelet verkar grymt Tips, spela det inte. Du kan få mardrömmar i den åldern. Jag spelade när jag var 10 år...... det enda stället jag blev rädd på var ravenholm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 herregud..Half-Life? inget för 10åringar :lol: Men efter att ha spelat de flesta skräckspel så skrämmer nog det mej inte... Har Half-Life Blueshift som är väldigt bra....så ska garannterat köpa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Vänta, snackar du om Half-Life eller Half life 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lord_Sauron Skrivet 22 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Half-Life 2...och Episode 1&2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg