Fality Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 beror på uppkoppling och seeders upload. men generellt; ja. men de torrentklienter seedar medan man tankar så... jag menade om man seedade vid sidan om sin DL, men jag får väl samma svar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Showtime Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) ju fler som laddar ner, ju fler har filer på disken=ju fortare går det. Självklart går detta inte alltid eftersom de flesta har mer i ner-hastighet än upp. Men Mr Katt har mer rätt än showtime eftersom man seedar medan man tankar också. Jag har i många fall seedat fortare än vad jag tankar, och då är jag ju alltså en som bidrar till hastighet. Fast jag är en "leecher" Om du har snabbare upp, hinner man ju inte tanka ner något att dela ut. :P Redigerat 2 Oktober 2007 av Showtime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jo självklart, även om jag bara har 1% av nedladdningen kan jag ju dela ut den procenten miljontals gånger och på så vis få en ratio på tokmycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.