Kingdom Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Fotboll , innebandy, bandy( vill börja i tennis ) :lol: Redigerat 24 Mars 2008 av Kingdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 bandy(is) innbandy hockey fotboll pingis hand boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 bandy(is) innbandy hockey fotboll pingis hand bollDu har inte mycke fritid kvar va? :P Igår hade vi 11manna match och jag spelade på forward och gjorde mål!! YEAH!! Vi van med 3-1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Tennis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Innebandy, aik. Vi kom 7:a i SM och bäst i Stockholm. Ibland får man skryta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Thai och kickboxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Korphandboll Min kusins hanbollslag är femma i Sverige :D Det är rätt tufft att han slår mig på handboll ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Judo :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 går i Jiujitsu men det börjar bli skit tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 friidrott, börjar oxå bli booring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Judo + Motocross, kör även Motorcykel, alltså tävlingar. Ska köra Roadracing sm i år i 125 st. På testerna hade jag högsta toppfarten, 170 k/tim på bakrakan på Sviestad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 jag går i fotboll och ska börja BMX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.