Gäst sellak Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Så var vi här igen SVTvsTV4 Vilket tycker ni motivera gärna varför. Själv är det nog SVT Tv4 har typ bara Idol och fotboll som är bra SVT har mer kvalitets program tillexempel Svensson Svensson sportsänningar fotboll m.m SVT har mer svenska serier Tv4 har mer filmer så det beror på vilken typ man är Jag är SVT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Svt har ingen reklam, eller pauser i filmen. De visar grymma filmer (exempel Hajen xD). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Svensson Svensson FTW :D:D Men njae Lost Lost Lost!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 SVT är bättre än TV4. Orkar inte skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 svt, orka 4an dem är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 jag gillar egentligen inte någon av dom så värst mycket men ettan har ingen reklam och 4 har lost, idol och mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) När jag bläddrar bland kanalerna börjar jag alltid på 3, hoppar till fem och fortsätter framåt. Inga bra program att titta på 4an och SVT - men det händer ibland att 4an har något, så jag väljer TV4 över SVT. Men båda suger helt enkelt. Redigerat 23 September 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 När jag bläddrar bland kanalerna börjar jag alltid på 3, hoppar till fem och fortsätter framåt. Inga bra program att titta på 4an och SVT - men det händer ibland att 4an har något, så jag väljer TV4 över SVT. Men båda suger helt enkelt. Börjar också på 3 och hoppar till 5 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 hoppar mella 3'an 5'an och 6'an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.