Hunted Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 är tacksam för detta... men om psp inte vill visa något annat än en svart skärm så kan ja ju inte ansluta den till datorn... så hur her jag ner ett program i pspn som kan återställa den o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) jo i går skaffade jag veriation 3.03 OE-C firmware till min psp (OE-C betyder att någon annan än sony har gjort den) och idag köpte jag ratchet och clank size matters men problemet var att det gick inte och spela, det gick heller inte att upppgradera till 3.11 som behövdes för det spelet... problemet var: (DADADADA)... lite konstigt tycker jag. och då så laddade jag ner en nergraderare som skullle he ner det till 1.50 igen men problemet är att nu vill inte mitt PSP starta... jag startar det och den lyser grönt men det förblir svart skärm... kan någon hjälpa mig?! VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ DEN ATT FUNKA?!!!!!! är tacksam för snabba svar! Jag vet inte hur du ska fixa den men jag har nästan samma problem för jag kan inte updatera den och jag har 3.40 oe-aoch då kommer det åkså DADADADA vjag tror att det är en spärr för att man inte ska förstöra den Och hur gör man med pandora battery? och hur får man tag på deä? Redigerat 31 Mars 2008 av PAER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg