Gäst onix8 Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 hur ser man ett sont trainer card ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Har rätt många, bla Charizard, Electrode, Dugtrio, osv.Ok, då har jag inte en chans och få den Razor Clawen <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 ipwn: min shiny shinx är i lv 5 :D men vill du byta ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 (redigerat) visst, vad vill du ha. oj, såg inte att det va till ipwn :( . Redigerat 25 September 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 jag har börjat om IGEN och jag har 3 pokemon men jag vill ha en i typ lv 30 eller 25 den som vill byta får min shiny shinx som jag mötte idag utan pokeradarOrka Börja om Så mycket >.< :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Har rätt många, bla Charizard, Electrode, Dugtrio, osv.Ok, då har jag inte en chans och få den Razor Clawen <_< . Kan få min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Har rätt många, bla Charizard, Electrode, Dugtrio, osv.Ok, då har jag inte en chans och få den Razor Clawen <_< . Kan få min. Mot vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Har rätt många, bla Charizard, Electrode, Dugtrio, osv.Ok, då har jag inte en chans och få den Razor Clawen <_< . Kan få min. Mot vad? Vad har du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Hur gör man ett trainer card? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Kan byta den mot typ en cranidos, Floatzel eller Bibarel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Kan byta den mot typ en cranidos, Floatzel eller Bibarel?Med mig, isåfall ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Allstå någon av dom :o . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg