ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 det verkar inte gå så bra med förhandsbokningar jag fick ju typ Halo 3 först av alla här på forumet utan att förhandsboka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Jag fick min på realesen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 ok men det verkar ändå inte så bra enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Eftersom det var mer än en vecka sen som Halo 3 kom ut och man inte kan förhandsboka mer så känns den här tråden onödig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 ja exakt nån moderator kan väl låsa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Den hamnar i arkivet i sinom tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg