KVAB Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Är det nån mer än jag som har a-traktor? Jag har en röd Duett -66. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Nej jag vet bättre sätt att förstöra miljön på. Hälla ut råolja i Mälaren tillexempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Oj , det var alltså därför jag blev så groggy.. Räknas en flakmoppe från 1940 talet? Isåfall har jag det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Nej jag vet bättre sätt att förstöra miljön på. Hälla ut råolja i Mälaren tillexempel. Tror du att folk har a-traktorer för att förstöra miljön har du fanimej minus i IQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Min polare har en 740 A-traktor, han hade en Duett från 1953 innan (epa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Njae, jag kör ju riktig bil, roligare så. A-traktor tycker jag är waste of money, sure, har man en redan av någon anledning så går det väl bra, men annars kostar ju en hyffsad a-traktor lika mkt som en schysst bil. jag kör hellre den senare, kan ta moppen om jag vill köra max 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Oj , det var alltså därför jag blev så groggy.. Räknas en flakmoppe från 1940 talet? Isåfall har jag det :D Nej det räknas inte. Varför skulle det göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Nej jag vet bättre sätt att förstöra miljön på. Hälla ut råolja i Mälaren tillexempel. Tror du att folk har a-traktorer för att förstöra miljön har du fanimej minus i IQ... Ironi...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.