arneallla Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 jag tycker lucario är så cool men har bara Riluo (stavar inte så bra) på dimond och vill ha info som när han utvecklas och attacker och så!!!!!!!! plz help : :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 jag tycker lucario är så cool men har bara Riluo (stavar inte så bra) på dimond och vill ha info som när han utvecklas och attacker och så!!!!!!!! plz help : :blink: du måste ha happines och dag tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 All info om den har jag hittat här http://www.serebii.net/pokedex-dp/447.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Din Riulo måste tycka om dig jättemycket. Sen levlar du den på dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Din Riulo måste tycka om dig jättemycket. Sen levlar du den på dagen. det var ju så jag sa med kortare ord <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Du sa det med oerhört gräslig grammatik. Jag skulle aldrig ha förstått, vad det är som jag skulle göra om jag fick ett sådant svar. Förklara inte med så få ord som möjligt, utan så beskrivande som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 jo försej det var ganska dålig förklaring :student: men jag kan inte utväckla min railo(stavning) till lucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 tack för hjälpen nu har jag Lucario i lv54 :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg