Hoppa till innehåll

Hjälp Med Mp3-låtar

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo jag har köpt en sandisk sansa e250 mp3 spelare..å nu så händer det att efter några veckor av lyssnade så blir låtarna på mp3n "dåligt spår", vilket gör att jag inte kan lyssna på dem. När en har blivit det så blir det som en kedjereaktion å allt fler blir det.+ att massa filer som jag inte har lagt till på mp3n kommer fram å det ända sättet att ta bort låtarna å filerna är genom "ominstalation" av mp3n.

De på misco vart jag köpte mp3 säger att det beror på att vissa mp3 låtar e skadade å eftersom en dator har bättre prestanda så skadas inte datorn av dessa filer.

Så min fråga är. Finns det något program som lagar skadade mp3 låtar? eller nått program som man kan kolla vilka låtar som är skadade...

Jag har uppgraderad mp3 med den nyaste Firware, men det hjälper inte..

Skrivet

jag har faktist ingen aning..enligt dom på misco (vart jag köpte den) så är det så..

Det är en "trasig" mp3 låt som inte funkerar korekt å sen så smittar den ner andra låtar eftersom den fuckar nått med mp3ns processor (eller vad nu mp3n har)..cpigt :S

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...