ArgSnickare Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 hej jag ska köpa en nt skateboard men jag vet inte riktigt vilka som är bäst jag tänkte på Element bräda med Independent truckar men Bullet truckar är också ganska bra så kan någon hjälpa mig och säga vilka brädor och truckar som är bra och inte hur dyrt som helst :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 (redigerat) Element är inte så jätte bra nu för tiden.. Satsa på en snygg Flip bräda med röda Bullet truckar! ;) Edit: Kostar cirka 1600kr Redigerat 27 September 2007 av HooRai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 hej jag ska köpa en nt skateboard men jag vet inte riktigt vilka som är bäst jag tänkte på Element bräda med Independent truckar men Bullet truckar är också ganska bra så kan någon hjälpa mig och säga vilka brädor och truckar som är bra och inte hur dyrt som helst :visslar: För det första, hur bra är du på bräda igentligen? Det ska man ju tänka på först, det är ju onödigt att köpa en Element bräda om du knappt äns kan göra Kickflip . Men jag bara sa det så tänk efter . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 köp bräda från www.bananaz.se ist grymt bra brädor,,kör bara med deras brädor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 junkyard är ju en hyfsat bra sida när det gäller skateboard :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Köpte nyss en ny bräda, truckar, hjulen, allt var från Bullet. Snubben i affären rekommenderade det eftersom att det var billigt och bra, eftersom jag är nybörjare. Hela paketet gick på 1295 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 va äre för märken på grejjerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.